miercuri, octombrie 24, 2012

Train of Thought





Pe Alis Pelleschi am descoperit-o din greşeală. Urmăream noul videoclip semnat Grimes unde am observat un personaj foarte interesant, atât visual cât şi ca atitudine, am căutat-o să aflu că e o cântăreaţă de rap (Brooke Candy) destul de controversată sau care încearcă să creeze controverse în jurul ei. De la asta am ajuns la nişte imagini în care apărea, mi-a plăcut stilul lor şi aşa am dat de Alis. Face poze şi editoriale pentru artişti (cântăreţi, designeri etc. ) cu o viziune destul de îndrăzneaţă dar are si proiecte personale destul de interesante. Mi-au plăcut în mod special Super Fans  şi Lonely Hearts, amândoua proiectele conţin imagini (self-portraits) şi un video unde Alis intră în pielea anumitor personaje create de ea care se încadrează într-un tipar social.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu