marți, octombrie 16, 2012

DIY

Nu de multă vreme am prins şi eu plăcerea pentru manichiurile mai mult decât simple. Am început modest printr-un model simplu geometric dar care mie-mi place foarte mult. M-am folosit de Oriflame Nail Tip Guides, ca bază am folosit Farmasi (nu sunt sigură de nuanţă dar pare a fi 055), peste care am dat un strat cu Very Me Neon Pink de la Oriflame ( care, încă susţin, e unul dintre lacurile mele preferate ) apoi am fixat cu un lac transparent de la Miss Sporty.



P.S. Dacă sunteţi din/în Cluj-Napoca săptămâna aceasta, joi,  la Muzeul de Arta va avea loc un vernisaj al unei expoziţii ce promite a fi foarte interesantă - Tribuna Graphic 2012, Expoziţie Internaţională de Grafică iar duminică în parcul mare Ligia Pop îşi va lansa cartea "Reţete Vegane Fără Foc".




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu